Volga Strela hydrofoil
Loď Molnia, byl původní šesti sedadlový křídlový sportovní člun, vyvinutý v Rusku a tvořil základ pro pozdější Volhy Hydrofoil. Loď byla poháněno motorem o výkonu 77 koní typ CAZ652 Volga ( originál motor z automobilu) Mělo to V hnací převodovku a šikmý kloubový hřídel.
Dále typ Volga: Jednalo se o exportní verze typu Molnia s různými konstrukčními úpravami, včetně zcela nově navrženým pohonem. Ten byl poháněn motorem 77 hp M652-Y 6 válců, upravený z automobilového motoru pohánějícího 3 listou vrtuli z nerezové oceli přes klínový řemen.
Volga 70: Novější model Volha poháněn 90 hp Volvo Penta dieselovým motorem představen na konci roku 1972. Tento model pravděpodobně nahradil pohon klínovým řemenem pohon a měl již Z- náhon. Přes jeho větší sílu, bylo o 4 km / h pomalejší (56 km / h) než dřívějši model(60 km / h),
Aktuální loď na obrázku je z roku 1968, používana Povodím Vltavy na Orliku. Tato lod již má zabudovaný benzinový motor Volvo Penta a spojený s V převodovku. Tato loďˇ má také zcela původní palubní desku z Volhy "Carevny